Velkommen til Allidrett (Idrettsskole) i Snertingdal

allIdrett

Allidrett er et aktivitetstilbud for de yngste i Snertingdal idrettsforening.

Målet er å skape motivasjon for fysisk aktivitet ved at barna får prøve ut ulike idretter og treningsaktiviteter. Aktivitetene vil bli allsidige og varierte og skal foregå både innendørs og utendørs. Trygghet og mestringsopplevelser, der aktivitetsglede sammen med andre, står i fokus.

Ulike aktiviteter som dans, turn, klatring, friidrett, hockey /skøyter, ballek/ballspill, ulike vinter aktiviteter som ski, aking og hopp, kampkunst/selvforsvar, på sikt håper vi også å kunne tilby vannlek/ svømming.

Målet er å tilby et allidrettstilbud i skoleåret 2014/2015 for 4 ulike aldersgrupper, med forbehold om nok påmeldte.

Foreløpig gruppeinndelinger er: barn født 2009 + 2010, 1 + 2. Klasse, 3 + 4 klasse, og 5,6, + 7. klasse

De ulike aktivitetene finner sted på ulike arenaer i nærområdet. Vi møtes torsdager kl 17.00- 18.00 (yngste gruppe avslutter kl. 17.45).

Fra kl 1600 – 1700 på dagene hvor det er allidrett, vil det bli servert middagsmat på Joker mot en gitt pris for alle som ønsker det. Mer informasjon om dette kommer.

Oppstart: Torsdag 9 oktober (fri i alle ferier, hele desember og avsluttes i mai 2015)

Pris: 600 kr pr sesong, i tillegg må det tegnes medlemskap med SIF slik at forsikringer blir ivaretatt for ungene.

Påmelding innen 15 september til:

Email: sifallidrett@gmail.com Påmeldingen må inneholde:

Fullt navn Fødselsår Email adresse på Mor og/eller far Mobilnr

Alternativ påmelding pr sms med samme innhold som ovenfor til:

Anne Toril Klette Andreassen – 95 08 98 90

Steinar Lyshaug – 99 63 73 11