Junior 19 på Norway cup 2014 -søndag

I torden og brak startet Norway cup for junior 19 på Ekeberg søndag. Turneringslaget består av følgende spillere: Ole Kristian Haugen, Tony Ambjør, Martin Strand, Bjørn Ole Sakshaug, Joakim Røstad, Daniel Berg, Simen Skiaker, Kristian Grøterud, Vegard Jostad, Kristoffer Grøterud, Sivert Lomsdal, Tomas Pedersen, Vetle Kletthagen og Fredrik S. Haganæs. Vi var så heldige å få med oss Fredrik i troppen på denne turneringen.

Første kamp vant Snertingdal 4-1 over Bekkelaget, hvorav Fredrik, Sivert og Ole Kristian var dagens målskårere. Det var mye godt pasningsspill og de spilte godt sammen som et lag. Det var en vel fortjent seier.

I kveld har spillerne vært på Ullevål Stadion, og sett EM finalen for jenter 19 mellom Spania og Nederland. Deretter dro de til Peppes for å spise.Utover kvelden går det rykter om kortspill og tullprat på rommet. Det sosiale er like viktig som gode resultater her. Ny kamp i morgen klokka 12.00 mot Falkeid IL