A-laget Treningskamp 02.03.13 mot Dokka

Treningskamp 02.03.13

A-laget spilte treningskamp mot Dokka sport lørdag i Raufosshallen. Kampen endte 3-3 (1-2)

Første treningskamp 2013 ble en jevnspilt affere. Dokka sport tok ledelsen 0-1, før superspiss Tommy Johansen utlignet med ett vakkert hodestøt etter corner fra Ketil Owren. «Sporten» gikk igjen opp i ledelsen, og ledet 1-2 til pause.  «Sporten» hadde spillemessig overtak i andre omgang, men etter halvspilt omgang scorte Christoffer Grøterud etter målgivende passning fra pappa Jan. Dokka sport gikk igjen opp i ledelsen, men i sluttminuttene  utnyttet Marius Owren en retur fra Dokkas keeper og fastsatte sluttresultatet til 3-3.

Med vårt forholdsvis unge mannskap (med enkelte untak), må årets første treningskamp sies å ha vært en positiv opplevelse. Det ble vist mye godt spill, og selv om  Dokka kanskje var nærmerst seieren, gjorde laget en solid prestasjon.

Lagoppstilling

Cato Ulvesveen

Jacim Røstad     Svein Olav Johansen        Per arvid Håkonsen     Svein Inge Kampesveen Alund

Mats Hasle          Nicklas Hoffsbakken Helli       Ketil Owren            Christoffer Grøterud