Ny sesong med A-laget

Det har gått noen måneder siden sist, men nå faller brikkene endelig på plass angående sesongen 2015.

Kan starte med at vi har fått på plass en ny trener for sesongen. Torgny Sæthermoen har takket ja for å ta ansvaret for en heller ung stall. Torgny har god erfaring med å lede fotballag, han har tidligere trent Biri ved et par anledninger og det samme med Snertingdal samt andre klubber.

Angående overganger så har dessverre noen spillere forlatt klubben for denne gang til fordel for nye klubber, men motsatt vei så har Anders Haugen gjort et comeback og vi har samtidig fått opp flere spennende unge spillere som «hospitanter».

I fjor gikk vi ubeseiret gjennom hele sesongen i 5.divisjon. Nå skal vi ett hakk lenger opp, altså i 4.divisjon, så det er klart at dette blir en sesong hvor det vil gå litt opp og ned i prestasjonene. Først og fremst har vi et mål om å holde oss oppe og bare ta en kamp om gangen. Første kamp denne sesongen starter etter planen borte mot Follebu den 24.04.

Nysgjerrig på hvilket lag vi møter denne sesongen? Sjekk linken under;

NB; kan komme endringer i oppsettet så anbefaler å sjekke denne listen litt nærmere sesongstart. Ellers blir det lagt ut kampinformasjon på Facebook siden vår.