EINARBUSAMLING 16. -17. APRIL

Selv om snøen enda ligger hos oss, er orienteringssesongen i gang andre steder. I Østfold går Lørdagskjappen den 16.april og Smaaleneneløpet den 17.april. Løpene har klasser for alle aldre og alle nivåer.

I forbindelse med disse løpene arrangerer Mjøs-O samling med overnatting på Einarbu (klubbhytte i Østfold) Dette er samling med sosial profil som er åpen for løpere i alle aldre fra klubber tilknyttet Mjøs-O.

Dersom noen har lyst til å delta på denne samlingen, eller vil vite mer, kan dere kontakte Erik Hasli på tlf 611 83735 eller mobil 928 02630, evt e-post erik@hasli.no.

Påmeldingsfrist til løpene og samlingen er 11. april.

Mer info finner dere også på: www.mjoso.com.

Lørdagskjappen er forøvrig ett av tre uttagningsløp til Unionsmatchen som arrangeres i Oslo 29. og 30. mai. Unionsmatchen er en kretskamp mellom noen kretser i Norge og Sverige. Mjøs-O er også invitert til å stille lag i år. Unionsmatchen er åpen for løpere i klassene H/D13-14 og H/D15-16. Her kan Mjøs-O stille med 7 løpere i hver klasse, og det er viktig å stille fullt lag.

,